marți, 20 iulie 2010

Pentru că sunt o persoană foarte stabilă

După cum se vede, am mai născut un blog, după ce l-am şters pe celălalt; doar sunt o persoană care pune piciorul în prag, şi când zice ceva („Nu mai deschid nici un căcat de blog.”), se ţine de cuvânt.
Şi acum sunt iar blogger, mi-am pierdut identitatea de om, pentru că deţin un blog.
Părerea mea contează, acum că am o pagină de internet pe care pot să scriu toate căcaturile, şi sunt luată mai în serios dacă am un blog.
Şi dacă ai un blog, poţi merge la blogmeet-uri, altă idee care îmi place.
O adunare organizată în care ştii că tu şi ceilalţi oameni aveţi în comun o pagină de net. E, într-adevăr, ceva ce merită sărbătorit, ceva special.
Nu ştiu cum e, dar îmi închipui că nu m-aş simţi foarte bine într-un loc în care cei din jurul meu par foarte binevoitori, în timp ce se înţeapă foarte subtil unul pe celălalt - asta pe un ton semi-formal, pentru că sunt bloggeri, şi se respectă. Nu-şi permit să fie prea direcţi, prea relaxaţi.
Sunt aproape scriitori, aproape importanţi. Zâmbesc pe sub mustaţă şi degajă un aer de intelectual ipocrit.
Bine, ca de obicei, am generalizat, poate nu toţi sunt aşa, sunt şi oameni care vin din curiozitate, de exemplu.
După care regretă că au mers.
Nu mă număr printre oamenii ăia, eu doar arunc cu căcat.

Pe o ramură de topic, nu-mi plac flash mob-urile şi oamenii cu „FREE HUGS”. Şi graşii, şi râd când văd câte un retardat sau un pitic; nu mă mândresc cu asta, dar anunţ din capul locului, pentru cei care nu ştiau deja ce persoană minunată sunt.

Yours truly

4 comentarii:

  1. Ce sa zic, missy...bine ai revenit. Cat despre aruncatul cu cacat, eu, pseudo-blogger nu ma simt vizat, blogul meu avand un caracter impersonal, si, fiind de asemenea un lansator de cacat la randul sau. Ai revenit, il astept din nou cu deosebit interes si pe Zdreanta.

    Foarte de acord cu tine in ceea ce priveste "Free hugs", mi se pare un cacat de hippy ieftin lansat de oameni cu mai mult par pubian decat am eu acum pe cap. Free hugs e o chestie inutila, in ceea ce ma priveste pe mine, situatia e clara si cu caracter "binar". Adica "Vrei sa ne futem sau nu". De ce sa ocolim atata prin chestii ieftine gen free hugs, lirica neo-clasica sau tudor chirila?

    Sa ai inspiratie, Melinda!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Bine, ca de obicei, am generalizat, poate nu toţi sunt aşa, sunt şi oameni care vin din curiozitate, de exemplu.
    După care regretă că au mers."

    hoho aici eu ma simt.
    si la faza cu grasii, piticii si retardatii. :(
    .. si la flash moburi.
    hey, ca fosta "initiatoare" a free hugs pe constanta (desi aveam 14 ani) nu ma voi apuca sa comentez prea mult, pentru ca am niste amintiri frumoase cu campania aia. sa zicem doar ca la o anumita varsta isi are rostul, te face sa te simti intr-un fel. pe mine m-a facut. daca treci de 15 ani si inca mai esti cu free hugs.. atunci ai o problema grava si da, intri in categoria cu caracter binar de care zice timi. :))


    treispe

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu :D Am tare multe postari...

    RăspundețiȘtergere

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.