duminică, 14 noiembrie 2010

O să aveţi dulceaţă, promit

Cred că sunt unde trebuie (nu din punct de vedere geografic).
Mi-am dat seama că, practic, mi-am atins cam toate obiectivele. Sunt mulţumită de mine şi...
:))
Tocmai am văzut un gândac, nici măcar n-am reuşit să-l omor, a fost prea rapid.

Revenind...
Am făcut cam tot ce-am vrut, şi am ajuns în punctul în care pot să mă declar mulţumită. Consider că am făcut treabă bună până acum, am muncit la mine şi am primit şi ajutorul de care aveam nevoie.
Acum (exact acum, valabil doar în momentul de faţă) simt că nu-mi mai e frică de nimic, trec prin tot ce se poate trece, profit de orice ocazie ca să-mi pot îmbogăţi bagajul de cunoştinţe şi experienţe. Sunt curioasă, noutatea mă incită şi... am poftă de viaţă! :D
De-asta zic că am impresia că merg pe unde trebuie şi că sunt la locul potrivit, la momentul potrivit.
Şi nu regret nimic, înafară de faptul că AM UITAT să aduc borcanul ăla cu dulceaţă de gutui... Îmi pare tare rău, 13 şi Mihai, chiar îmi pare.
O rezolvăm noi cumva când vin.

Sunt curioasă prin ce stare o să trec în următoarele 5 minute.
Mai vreau o schimbare, ce să-mi mai fac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.