vineri, 7 ianuarie 2011

Omelet1

De ce subiectul „avort” este unul atât de controversat?

Nu de alta, dar mie mi se pare clar către ce parte ar trebui să se încline balanţa.
Nu o să înşir aici toate motivele pentru care sunt de acord cu ideea asta, îmi par evidente.
O să pun, totuşi, unul din motivele pentru care sunt pro avort.

Se făcea că era o zi frumoasă de iarnă, să-i zicem ziua de azi, şi am dat peste un... forum (atribut reprezentativ: delicios). O tipă cerea detalii despre avort prin tratament medicamentos.
Oamenii, calzi, lipsiţi de prejudecăţi şi cu inima uşoară, au sărit într-ajutorarea ei:


„Avort fara trauma?avort=trauma , il sfidati pe Dumnezeu ucigand darul pe care vi l-a trimis pentru a va aduce bucurie.”

Also:

„La ora cand scriu cred ca totul e pierdut! Oricum toata viata vei fi urmarita de umbra acelei fiinte, care puteai fi chiar TU. ”

sau, logică pură şi o exprimare ireproşabilă, mai ales dpdv gramatical:

„Avorturile sunt cea mai mare tampenioe la ora aceasta , la cate metode de a nu ramane insarcinata sunt la ora actuala nu inteleg femeile de ce trebuie sa recurga la un avort. EU sunt un tata care am avut o experienta de genul dar sunt contra avortului si am acceptat sa am copilul si la ora actuala sun eu si fetita mea impreuna fara mama si sunt foarte mandru de mine. Asa ca Jos Avorturile ar fi bine sa le interzica. ”


Cu oameni ca voi, alte argumente pro-avort2 nu mai sunt necesare. Bine că sunteţi mândri de voi, you oblivious douchebags.







Pe o ramură de topic:

„Young man on acid, thought he could fly, jumped out of a building. What a tragedy.' What a dick! Fuck him, he’s an idiot. If he thought he could fly, why didn’t he take off on the ground first? Check it out. You don’t see ducks lined up to catch elevators to fly south—they fly from the ground, ya moron, quit ruining it for everybody. He’s a moron, he’s dead—good, we lost a moron, fuckin’ celebrate. Wow, I just felt the world get lighter. We lost a moron! I don’t mean to sound cold, or cruel, or vicious, but I am, so that’s the way it comes out.”
[Bill Hicks]


-------------------------------------------------------
1 - sună mai amuzant în neerlandeză
2 - viol, ruperea prezervativului, planetă suprapopulată, sărăcie, mă-ta





Un comentariu:

  1. =))) hai ca am ras.
    Bineintes ca oamenii sunt mandri de ei, pentru ca ii iubeste dumnezeu! JESUS!!!

    ce proasta esti....

    RăspundețiȘtergere

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.