miercuri, 26 decembrie 2012

cred ca se poate

Cineva a zis ca dracul nu e atat de negru, ca frica face lupul sa para mai fioros, si toate chestiile astea.
Subiectul "frica" este preferatul meu.
Ma gandesc acum, totusi, ca desi ASA este, pe tine nu te juta asta.
Ti-e frica in continuare. Ba chiar te sperie si mai tare. Oh well.
Acum imi dau seama ca e totul ok, ca universul nu te lasa sa pici pur si simplu si ca trebuie sa te relaxezi. Trebuie sa faci tot posibilul sa te relaxezi.
Cu ajutorul oamenilor o sa descoperi ca totul o sa fie ok, si ca nu trebuie sa te mai stresezi.
Nu sunt exact persoana potrivita care sa tina predici despre asta, dar daca tot am ajuns aici, sa ne reamintim:



O sa o pun de cate ori trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.