luni, 23 august 2010

Cartof

„Sunt pe cale să scap cartoful fierbinte în poala cui nu trebuie. Cuiva care nu vrea cartoful, pentru că nu are nevoie de el, mai ales dacă e scăpat aşa, brusc şi de nicăieri.”

Probabil mi s-a părut o chestie deşteaptă la ora 00:49, când am decis să scriu gândul ăsta pe telefon, ca nu cumva să-l uit când mă trezesc.
Să sperăm că sunt în stare să mai ţin cartoful.
Da, să... :)) ţin cartoful. E a doua chestie pe care o scriu azi fără să o gândesc în prealabil.
Nu are rost să explic ce am vrut să zic, e destul de clar. În plus, cu cât mai interpretabil, cu atât mai bine :>. Puteţi să înlocuiţi cartoful cu ce vreţi voi.


Îmi plac dinţii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.