marți, 24 august 2010

:))

În jumătate de oră am reuşit să trec de la gânduri negre la un rânjet larg şi sincer. Asta fără să intervină nimic, aşa sunt eu, labilă.
Bine, mint un pic. Mi-am zis să nu mai stau să-mi plâng de milă (=)) ) aşa că m-am dus să scriu tot ce-mi trece prin cap. Am venit chiar cu un plan de bătaie. M-am făcut să mă simt mai bine SINGURĂ!
HA!

[ They're coming to take me away, ha-haaa! They're coming to take me away, ho-ho, hee-hee, ha-haaa!
To the funny farm, where life is beautiful all the time, and I'll be happy to see those nice young men in their clean white coats, and they're coming to take me away, ha-haaa!!!
To the happy home, with trees and flowers and chirping birds and basket weavers who sit and smile and twiddle their thumbs and toes and they're coming to take me away, ha-haa!!! ]

Mă rog, ideea era că ajută să iei un caiet şi un pix şi să scrii atunci când simţi că o iei pe cărări şi nu ştii ce să faci.
Mi-am dat şi eu seama (a 47689550a oară) că mă luam prea în serios :)).
Hell, i have it on my back, I'm not supposed to forget it

Un comentariu:

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.