miercuri, 15 septembrie 2010

SUNT BĂTRÂN

Să-mi explice şi mie cineva de ce un tânăr care face 18 ani se simte, brusc, bătrân.
Că a mai făcut un an? Se apropie de moarte? De la vârsta asta îl sperie moartea ? Chiar simte cum e mai aproape de sfârşit? Serios?
Că e major şi are responsabilităţi? Ce responsabilităţi sunt aşa de grave încât să te facă să te simţi BĂTRÂN?
Simte că se ofileşte?
Gata, s-a terminat tinereţea mea, acum că am făcut 18 ani şi viaţa mea abia începe.
Pfff, trebuie să învăţ să gătesc... Bummer.

Poţi să te simţi bătrân atunci când nu mai ai vise, speranţă etc.
Poţi să ai 2354 ani şi să (mă rog, nu poţi să ai chiar atâţia ani) speri şi să visezi în continuare.
Când ai renunţat să mai fii curios, te-ai limitat la cutiuţa ta şi nu-ţi mai sclipesc ochii decât la vederea banilor, atunci cred că eşti... ah well, nu eşti bătrân, eşti doar mizerabil.

„nu-mi uraţi la mulţi ani de ziua mea, că mă faceţi să mă simt bătrân, deşi id-ul meu este bat_şi_fut sau sailor_venus_fundiţe

Se vede, deci, că nu înţeleg.

Dacă te simţi bătrân, trecut prin viaţă, uitat de lume la 18-19-20-.....-40 de ani (am avut dubii în legătură cu limita asta, bănuiesc că atunci începi să te simţi prost), atunci e vina ta. Nu îmi zice mie că te simţi bătrân şi împovărat, ieşi afară şi fă ceva, schimbă ceva în viaţa ta.




Baba asta e mai tare decât tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.