duminică, 26 septembrie 2010

ain't that some shit

Monogamia.
Nu există în rândul oamenilor.
Gata, acum puteţi să nu vă mai căcaţi pe voi. E o chestie normală, naturală, pe care toţi ar trebui să o ştie.
Dacă toată lumea ar recunoaşte asta, multe probleme nu ar mai exista. Nu ar mai fi nevoie să se discute pe marginea subiectului, pentru că ar fi subînţeles (cum ar şi trebui să fie).
În rândul cuplurilor nu ar trebui să existe noţiunea de monogamie.
Eu am hormoni. De asemenea, îmi place diversitatea, sunt om, nu pinguin. Faptul că îmi place şi altceva înafară de augusta ta persoană e cât se poate de normal. Da, o să mă descarc, o să merg şi pe la altcineva, şi la fel o să faci şi tu, pentru că şi tu eşti om cu hormoni. Eu te iubesc pe tine, tu mă iubeşti pe mine, iar faptul că ne-o tragem şi cu alte persoane este irelevant în relaţia noastră, nu o să schimbe cu nimic iubirea mea nemărginită pentru tine.
IAR NICI UNUL DINTRE NOI NU E ATÂT DE FRAIER ÎNCÂT SĂ STRICE CHESTIA ASTA PRIN LIPSĂ DE DISCREŢIE.
De ce puii mei aş vrea ca tu să-mi SPUI cum şi când umbli prin vecini? Şi de ce ţi-aş zice EU ce fac, cu cine mai fac? Ce rost are?
E datoria ta, ca fiinţă raţională, să nu-mi zici şi să faci tot posibilul să nu aflu.
Singurul caz în care vreau să ştiu e acela în care nutreşti sentimente pentru una din persoanele cu care ţi-o tragi înafara programului. Da, atunci merit să ştiu, ca să punem capăt şi să nu stau în calea fericirii tale. Mare căcat.

E aşa de greu de înţeles?


l.e. : Acum abia aştept să plec. Miercuri dimineaţă se va întâmpla asta, DAAAAA!

3 comentarii:

  1. :))) someone's pissed!!!
    vezi tu, trebuie niste maturitate ca sa inteleaga toti treaba asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama mama Ina, numai prostii in capul ala al tau. Cine ti le-o fi bagat acolo? Cum sa crezi ca oamenii sunt maimute? Noi suntem fiinte superioare care rationam, simtim, stim sa alegem ce este cu adevarat important...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uitasem sa spun ca intotdeauna mi am dorit sa fiu un calut de mare :))

    RăspundețiȘtergere

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.