sâmbătă, 2 octombrie 2010

customized counter no longer needed, thank you

for i am here!
Gata, am ajuns într-un final şi-n camera din Bucureşti, pe care o văi împărţi cu 2 tipe.
Tipe pe care nici la ora asta nu le-am cunoscut. În schimb... s-au instalat înaintea mea, ceea ce-mi lasă mie plăcerea de... a judeca!
Prejudecăţile, ce lucru frumos :D.
Aşadar, una din fete e pitică, altfel n-ar purta 35 la balerinii ei roşii. Şi mie, cum îmi plac persoanele mici, îmi pică foarte bine.
De fapt, mai rău o să-i pice ei.
Studiază pt carnet şi are aşternuturile frumoase. E reprezentant avon.
Prietena ei e mai înaltă decât ea (îmi imaginez că n-ar fi greu) şi are pătură cu print de leopard, dar nu contează asta. E o pătură foarte moale, oricum.
Ambele au: halat de baie (unul galben, unul roz, mi-e frică), bagă dulciuri (mă oftică), au acelaşi stil de set de cană-animal+ castronel. Beau cola. Au cuptor cu microunde, ceea ce mă scuteşte pe mine de efortul de a-mi cumpăra, şi mai e convenabil pt că eu am venit cu plita electrică, deci n-ar trebui să comenteze. Nu par să aibă prea multe chestii.
Cu toată „analiza” asta, nu, nu am tras (încă) nici o concluzie referitoare la partea care chiar contează, respectiv CE FEL DE PERSOANE SUNT.
Ar fi absurd.
Aşa.
M-am instalat, am văzut 2 gândaci, i-am omorât.
Sunt singura cu veioză şi mă duc la baie acum.
Am o stare de bine :D.

2 comentarii:

Am lăsat pe oricine să comenteze ca să nu vă oblig să vă faceţi cont. Asta înseamnă că am încredere că vă semnaţi; comentariile anonime vor fi şterse de azi, 28 noiembrie 2010.